מפת כוכבים בעיצוב ייחודי

מפת הכוכבים כמתנה ליום הולדת

מפת כוכבים ליום הולדת

משחר ההסטוריה בני אדם העריצו את השמיים. יש משהו מאוד קסום, מסתורי וחידתי בשמי הלילה, הכוכבים ומערכות הכוכבים שמושך את האנשים אליו. 

 

האם זה לא יהיה נפלא אם נצליח לתפוס כמה מרגעי חיינו כך שהם ישארו איתנו לנצח?

אצלנו ב- StarStory מבצעים הדפסות אומנותיות של הזמנים היקרים ביותר בחיים ובעצם מאפשרים לחיות את הרגעים המיוחדים פעם אחר פעם. זה יכול להיות כל רגע משמעותי עבורכם, כמו היום בו פגשתם את בן / בת הזוג, התחתנתם, ציון ימי האהבה, לידה, הריון, פתיחת עסק ואפילו קונספט מגניב לעיצוב חדרי ילדים.

 

שימוש בתמונות של מפות כוכבים הוא לא רק אסתטי ואלגנטי, אלא גם מסתנכרן בצורה כל כך יפה עם עיצוב הבית ויוצר פתרונות עיצוב אלגנטיים לסלון, לחדר השינה, לחדרי ילדים ואפילו לחדר האמבטיה. הם יכולים להיות ממוקמים כמעט בכל מקום. מדובר במדע וטכנולוגיה, בשילוב עם עיצובים גרפיים שיוצרים את תרשימי השמיים, והכי חשוב – הם שונים בכל לילה ובכל מקום.

 

אז כל שעליכם לעשות הוא לספר לנו על התאריך, השעה והמיקום, ולבחור מבין אופציות רבות עיצוב עבור מפות הכוכבים שלכם. במידה ולא מצאתם את הרגע המדויק שתרצו להנציח אנו יכולים להתאים עבורכם את מפות הכוכבים כמעט בכל דרך שתרצו, בהתאמה אישית ובעלות נוספת.

 

רעיון נוסף הוא הכנת מפת כוכבים ליום הולדת של ילד/ה שמהווה רעיון למתנה ייחודית ומיוחדת, שבוודאי ידהימו את הורי תינוק ומשפחתו. מתנה כזו היא בהכרח מתנת יום הולדת מתחשבת, מקורית ומיוחדת והיא שחייבים להעניק.

 

אז אם יש אירוע מיוחד שאתם רוצים להפוך לנצחי, הכינו מפת כוכבים לאותו רגע קסום – גם רעיון מצוין להנציח את המהות האמתית של האירוע וגם מתנה מלאה במחשבה ואהבה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *