מפת כוכבים בעיצוב ייחודי

כיצד להכין מפת כוכבים לרגע המשמעותי ביותר?

איזה רגע בוחרים עבור מפת הכוכבים האישית שלך?

ב- StarStory אנחנו מכינים מפות כוכבים מעוצבות עם טאץ' של ייחודיות ואבקת פיות המציגות את פריסת הכוכבים הייחודית במקום ובזמן שבחרתם.

 

ברגע שפגשת את בן/בת הזוג לחיים, ברגע שהילד נולד, ביום בו אמרת "כן", ליל החתונה, הדייט הראשון או אפילו בפעם הראשונה שרקדתם מתחת לכוכבים…

 

מפות הכוכבים שלנו הן גם המתנה המושלמת להנצחת אירועים מיוחדים ומשמעותיים אחרים כמו גיוס, שחרור, בר ובת מצווה, פתיחת עסק, הצלחה, שפע, סיום הלימודים, יום האם, יום ההולדת של החבר הכי טוב שלך ומספר עצום של רגעים אחרים שהופכים את החיים שלכם למיוחדים כל כך.

 

לא מצאתם את האירוע המדויק עבורכם? צרו איתנו קשר דרך הוואצאפ, המייל או בשיחת טלפון ונוכל לעצב עבורכם את האירוע המדויק לפי הפרטים שנמסרו לנו בעלות נוספת. בתהליך זה אנו מציעים עד שני סבבי סקיצות שעוברות את האישור שלכם.

 

די קל ליצור את מפת כוכבים אישית . להלן 5 צעדים שעליכם לבצע כדי ליצור מפה:

 

שלב 1: בחרו את העיצוב המועדף עליכם

יש לנו אפשרויות צבעוניות שונות לבחירתכם לפי קטגוריות שונות. השילוב של נגיעות העיצוב שלנו ביחד עם הקדשה נוגעת ללב יהפוך את זה למתנות בלתי נשכחות, שלא רק נראות נפלא ומקשטות כל חלל בבית, אלא גם יהוו תזכורת מתמדת לאירוע המשמח שתרצו לנצור.

 

אנו מייצרים עיצובים במהדורה מוגבלת לחגים מיוחדים כמו חג המולד, יום האהבה ואירועים מותאמים אישית לפי בחירתכם.

 

בואו לראות את כל העיצובים

 

שלב 2: בחרו את הזמן והמיקום של האירוע המיוחד

זו יכולה להיות מפת כוכבים של יום ההולדת שלך, היום בו פגשת את אהבתך, יום נישואין, דייט ראשון, חתונה, היום בו עברתם לגור יחד או כל תאריך משמעותי אחר בחייך. טיפ מאתנו: גברים מפורסמים בכך שהם לא זוכרים תאריכים חשובים, אז הנה הזדמנות עבורכם לשים תזכורת תמידית בבית לתאריך חשוב שלא תרצו שהם ישכחו לעולם.

 

שלב 3: כתבו את ההקדשה המושלמת

זהו החלק החשוב והמרגש ביותר, מכיוון שתוכלו להרשים את האהוב שלכם במסר רגיש ואישי, ציטוט יפה או במשפט שמדגיש עד כמה התאריך הזה הוא בלתי נשכח. זה תלוי בדמיון שלכם! לא בטוחים איך לבטא את הרגשות שלכם? מוזמנים לקחת רעיונות מעמוד משפטי השראה.

 

שלב 4: פרטי משלוח

מלאו את הטופס עם פרטי הכתובת המלאים – לאן ברצונכם שנשלח את מפת הכוכבים המדהימה שיצרתם. אנו שולחים לכל הארץ! מה שאומר שלמרות שאנו חיים כרגע בזמנים מוזרים ובלתי מעורערים, ורבים מאתנו הופרדו מחברים ומשפחות, עדיין תוכלו לשלוח תמונה נהדרת של שמי הלילה מעל אירוע בלתי נשכח, לאהובכם, בכל מקום בארץ. מפות הכוכבים שלנו מגיעות ללא חשבוניות או מסמכים בתוך האריזה, כך שתוכלו להיות בטוחים שזו תהיה הפתעה נהדרת.

 

שלב 5: קבלו ותיהנו מהמפה שלכם 🙂

מפת הכוכבים היא לא רק קישוט נהדר, אלא גם מהווה מזכרת אישית ולכן היא תהיה בטוח אוצר על כל קיר! זו תהיה גם תוספת נפלאה לתמונת אינסטגרם מדהימה. נשמח מאוד לקבל מכם את התמונה מצולמת בפינה שהקדשתם לה בבית על מנת שנוכל להעלות לעמוד האינסטגרם שלנו ולתת השראה לעוד לקוחות.

 

וזהו – מכאן מפת הכוכבים היא שלכם לגמרי! 

 

אנו מקווים שההנחייה הייתה מועילה ואתם ישר הולכים להתחיל לעבוד על 5 השלבים ולברור בין הקטגוריות השונות!

אם יש לכם שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנו נשמח לעזור ולתת שירות 24/7 אז אל תהססו לפנות אלינו לכתובת [email protected]

אנחנו מתרגשים לראות את מפת הכוכבים שתבחרו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *